دسته بندی | فایل های لایه باز و PSD |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 25871 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
طرح بروشور فرش 100 درصد لایه باز (دورو) و سه لت
این طرح 100 درصد لایه باز بوده و شما می توانید تمام تغییرات خودرا در آن قرار بدهید
فرمت فایل psd
3 لت
اندازه A4
دسته بندی | فایل های لایه باز و PSD |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 3472 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
طرح لایه باز خواص عرقیات گیاهی psd
اندازه A4
دارای دوفایل A4
فرمت فایل psd
رزولیشن 300
قابل ویرایش
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1934 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 361 |
دانلود پاورپوینت حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم، در قالب ppt و در 361 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: بسط و تکامل مبانی نظری و عملی حسابداری
فصل دوم: صورت سود و زیان
فصل سوم: ترازنامه یا صورت وضعیت مالی
فصل چهارم: صورت گردش وجوه نقد
فصل پنجم: حسابداری وجه نقد
فصل ششم: حسابداری سرمایه گذاری کوتاه مدت
فصل هفتم: حسابداری مطالبات
فصل هشتم: حسابداری موجودی کالا
فصل نهم: حسابداری دارایی های ثابت مشهود و نامشهود
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت" حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم " می باشد که در حجم 361 اسلاید، همراه با توضیحات کامل و همچنین حل تشریحی مسائل فصول کتاب تهیه شده است که تمامی 6 فصل این کتاب را شامل می شود.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | حقوق |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 62 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
دانلود فرم خام قرارداد شراکت نامه کامل ، استاندارد و بدون نقص با
فرمت word
در 6 صفحه
بعد از خرید هم به صورت آنلاین میتوانید دریافت کنید
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 7599 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 197 |
هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند. بازاریابی عبارت است از مجموعهای از فعالیتهای انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواستههای افراد جامعه. بازاریابی بین المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر میباشد.
کشورهایی که هرگز نمیتوانستند نقش اصلی در تجارت جهانی داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادی تبدیل شدهاند،بدین ترتیب،افراد و شرکتها دریافتهاند که حیطه رقابت آنها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند. تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه به هم پیوسته جهانی از بازارها، تکنولوژی و شرایط زندگی استاندارد که در گذشته ناشناخته بودهاند، میباشد. اساس مطالعه بازاریابی تطبیقی، پیرامون تشابهات و تفاوتهای موجود بین بازاریابی کشورهای مختلف دور میزند. در بازاریابی تطبیقی، تلاش بر آن است که تفاوتها و تشابهات موجود.
در بازاریابی تطبیقی، مدیر بازاریاب در مییابد که معیارهای بازاریابی در کشور کانادا بیشتر به بازار آمریکا شباهت دارد تا به بازار مالزی یا سنگاپور و یا این که تشابهات بازار مالزی و اندونزی با یکدیگر بیش از تشابه به هر یک از این کشورها با بازار استرالیا است. امروزه بازاریابی مدرن از محدوده تولید، قیمتگذاری، شناسایی بازار و توزیع کالا فراتر رفته و شرکتها را مجبور به ایجاد تماس و ارتباط با خریداران بالقوه و بالفعل مینماید. وظیفه ارتباطات، هدایت افراد یا سازمانها در شناخت کالا و خدمات و ترغیب آنها نسبت به ترجیحدادن کالا و در نهایت خرید و مصرف کالا است. لیکن باید رضایت بعد از خرید خریداران را نیز جلب کند و موضوع برتر بودن کالا را به آنها یادآوری نماید.
به طور کلی،کلیه معاملات اقتصادی بین یک کشور و سایر کشورها در دورهای مشخص که اصولاً یک سال است،در سندی به نام تراز پرداختها ثبت میشود. این سند منبع اصلی اطلاعات برای بانکهای خارجی و سایر کشورها و تصمیمگیران دولتی میباشد.
فهرست :
کلیات بازاریابی بینالمللی
محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی
محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بینالمللی
تحقیقات بازاریابی بینالمللی
استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی
سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی
کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی
تبلیغات در بازاریابی بین المللی
قیمت گذاری در بازارهای بین المللی