فایل دونی 98

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

فایل دونی 98

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود طرح بروشور فرش 100 درصد لایه باز (دورو) و سه لت

طرح بروشور فرش کاتالوگ فرش طرح کاتالوگ فرش طرح لایه باز بروشور فرش کاتالوگ فرش لایه باز بروشور فرش
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 25871 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
طرح بروشور فرش 100 درصد لایه باز (دورو) و سه لت

فروشنده فایل

کد کاربری 19487

طرح بروشور فرش 100 درصد لایه باز (دورو) و سه لت

این طرح 100 درصد لایه باز بوده و شما می توانید تمام تغییرات خودرا در آن قرار بدهید

فرمت فایل psd

3 لت

اندازه A4


دانلود طرح لایه باز خواص عرقیات گیاهی psd

بروشور خواص عرقیات لایه باز خواص عرقیات فایل فتوشاپ خواص عرقیات فایل آماده چاپ خواص عرقیات
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
فرمت فایل zip
حجم فایل 3472 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
طرح لایه باز خواص عرقیات گیاهی psd

فروشنده فایل

کد کاربری 19487

طرح لایه باز خواص عرقیات گیاهی psd

اندازه A4

دارای دوفایل A4

فرمت فایل psd

رزولیشن 300

قابل ویرایش


دانلود پاورپوینت حسابداری میانه 1 تالیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم

دانلود پاورپوینت حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم ، در قالب ppt و در 361 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول بسط و تکامل مبانی نظری و عملی حسابداری،فصل دوم صورت سود و زیان، فصل سوم ترازنامه یا صورت وضعیت مالی، فصل چهارم صورت گردش وجوه نقد، فصل پنجم حسابداری وجه نقد
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1934 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 361
پاورپوینت حسابداری میانه 1 تالیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم، در قالب ppt و در 361 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

فصل اول: بسط و تکامل مبانی نظری و عملی حسابداری

فصل دوم: صورت سود و زیان

فصل سوم: ترازنامه یا صورت وضعیت مالی

فصل چهارم: صورت گردش وجوه نقد

فصل پنجم: حسابداری وجه نقد

فصل ششم: حسابداری سرمایه گذاری کوتاه مدت

فصل هفتم: حسابداری مطالبات

فصل هشتم: حسابداری موجودی کالا

فصل نهم: حسابداری دارایی های ثابت مشهود و نامشهود

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینت" حسابداری میانه 1 تألیف مهدی مشکی و عبدالکریم مقدم " می باشد که در حجم 361 اسلاید، همراه با توضیحات کامل و همچنین حل تشریحی مسائل فصول کتاب تهیه شده است که تمامی 6 فصل این کتاب را شامل می شود.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.


دانلود دانلود فرم خام قرارداد شراکت نامه

دانلود فرم خام قرارداد شراکت نامه
دسته بندی حقوق
فرمت فایل docx
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
دانلود فرم خام قرارداد شراکت نامه

فروشنده فایل

کد کاربری 4558

دانلود فرم خام قرارداد شراکت نامه کامل ، استاندارد و بدون نقص با

فرمت word

در 6 صفحه

بعد از خرید هم به صورت آنلاین میتوانید دریافت کنید


دانلود مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word)،(ppt) در یک فایل

شرح مختصر هدف بازاریابی ، فروش فراوان است هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 7599 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 197
مجموعه استثنایی تئوری و کلیات بازاریابی بین المللی (word)،(ppt) در یک فایل

فروشنده فایل

کد کاربری 17004

هدف بازاریابی ، فروش فراوان است. هدف، شناختن و درک مشتری به نحوی است که کالا یا خدمت ارایه شده دقیقاً متناسب باشد، به طریقی که کالا یا خدمات با نیازهای او منطبق گردد و کالاهای خود را به فروش رساند. بازاریابی عبارت است از مجموعه‌ای از فعالیت‌های انسانی و اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته‌های افراد جامعه. بازاریابی بین المللی عبارت است از بازاریابی کالا و خدمات در بیش از یک کشور که شامل صدور کالا از کشوری به کشور دیگر می‌باشد.

کشورهایی که هرگز نمی‌توانستند نقش اصلی در تجارت جهانی داشته باشند ناگهان به قطب اقتصادی تبدیل شده‌اند،‌بدین ترتیب،‌افراد و شرکت‌ها دریافته‌اند که حیطه رقابت آن‌ها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند. تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه به هم پیوسته جهانی از بازار‌ها، تکنولوژی و شرایط زندگی استاندارد که در گذشته ناشناخته بوده‌اند، می‌باشد. اساس مطالعه بازاریابی تطبیقی،‌ پیرامون تشابهات و تفاوت‌های موجود بین بازاریابی کشورهای مختلف دور می‌زند. در بازاریابی تطبیقی، تلاش بر آن است که تفاوت‌ها و تشابهات موجود.

در بازاریابی تطبیقی،‌ مدیر بازاریاب در می‌یابد که معیارهای بازاریابی در کشور کانادا بیشتر به بازار آمریکا شباهت دارد تا به بازار مالزی یا سنگاپور و یا این که تشابهات بازار مالزی و اندونزی با یکدیگر بیش از تشابه به هر یک از این کشورها با بازار استرالیا است. امروزه بازاریابی مدرن از محدوده تولید، قیمت‌گذاری، شناسایی بازار و توزیع کالا فراتر رفته و شرکت‌ها را مجبور به ایجاد تماس و ارتباط با خریداران بالقوه و بالفعل می‌نماید. وظیفه ارتباطات،‌ هدایت افراد یا سازما‌ن‌ها در شناخت کالا و خدمات و ترغیب آن‌ها نسبت به ترجیح‌دادن کالا و در نهایت خرید و مصرف کالا است. لیکن باید رضایت بعد از خرید خریداران را نیز جلب کند و موضوع برتر بودن کالا را به آن‌ها یادآوری نماید.

به طور کلی،‌کلیه معاملات اقتصادی بین یک کشور و سایر کشورها در دوره‌ای مشخص که اصولاً یک سال است،‌در سندی به نام تراز پرداخت‌ها ثبت می‌شود. این سند منبع اصلی اطلاعات برای بانک‌های خارجی و سایر کشورها و تصمیم‌گیران دولتی می‌باشد.

فهرست :

کلیات بازاریابی بین‌المللی

محیط فرهنگی در بازاریابی بین المللی

محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین‌المللی

تحقیقات بازاریابی بین‌المللی

استراتژی‌های ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین‌المللی

سیاست های تولید در بازاریابی بین المللی

کانال های توزیع در بازاریابی بین المللی

تبلیغات در بازاریابی بین المللی

قیمت گذاری در بازارهای بین المللی