فایل دونی 98

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

فایل دونی 98

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه دانشگاهی,,نمونه سوال,دانلود رایگان

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تاپسیس (TOPSIS)

تاپسیس ایده آل مثبت و منفی رتبه بندی فاصله گزینه ها از ایده آلهای مثبت و منفی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 444 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تاپسیس (TOPSIS)

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

فهرست مطالب

معرفی

مزایا

مراحل

تشکیل ماتریس داده ها و استانداردسازی

تعیین وزن شاخص ها

ایده آل های مثبت و منفی برای شاخص ها

فاصله گزینه ها از ایده آلهای مثبت و منفی

رتبه بندی

مثال

معرفی

تاپسیس به عنوان یک روش تصمیم گیری چند شاخصه، روشی ساده ولی کارآمد در اولویت بندی محسوب می شود. این روش در سال 1992 توسط چن و هوانگ مطرح شده است.
سابقه استفاده از مدل تاپسیس در ایران با طیف های کاربردی در زمینه های امکان سنجی، اولویت بندی و ارزیابی عملکرد از آغاز دهه 1370 به شکل محدود آغاز شده است.
الگوریتم تاپسیس یک تکنیک چند شاخصه جبرانی بسیار قوی برای اولویت بندی گزینه ها از طریق شبیه نمودن به جواب ایده آل می باشد.
در روش تاپسیس، گزینه انتخاب شده می باید کوتاه ترین فاصله را از جواب ایده آل و دورترین فاصله را از ناکارآمدترین جواب داشته باشد.
در این روش، ماتریس n×m که دارای m گزینه و n شاخص می باشد مورد ارزیابی قرار می گیرد.
گزینه(Alternative) : هر موضوع مورد بررسی یک گزینه محسوب می شود.
شاخص (Index) : ویژگی ها یا پارامتر های عملکردی که برای انتخاب گزینه های تصمیم گیری مطرح است.
از امتیازات مهم این روش آن است که به طور همزمان می توان از شاخص ها و معیارهای عینی و ذهنی استفاده نمود.
در این مدل جهت محاسبات ریاضی تمامی مقادیر نسبت داده شده به معیارها بایستی از نوع کمی بوده و در صورت کیفی بودن نسبت داده شده به معیارها، بایستی آن ها را به مقادیر کمی تبدیل نمود.
و...........................
فایل پاورپوینت 22 اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات

تولید مدیریت تولید و عملیات سیستم های تولیدی طراحی محصول
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2077 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
دانلود پاورپوینت مدیریت تولید و عملیات

فروشنده فایل

کد کاربری 23133


فصل اول:مفاهیم اولیه

فصل دوم:آشنایی با سیستم‌های تولیدی

فصل سوم:طراحی محصول و فرآیند تولید آن

فصل اول:مفاهیم اولیه
مدیریت عملیات(Operation Management)
üطراحی، اجرا و نظارت بر سیستم های سازمانی با استفاده از روشهایی چون تجزیه و تحلیل جریان کار، برنامه ریزی تولید، کنترل موجودی و کنترل جامع کیفیت به منظور نزدیک کردن فعالیت های مؤسسه با نیازهای بازار.

مدیریت تولید و عملیات
به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که منابع در دسترس را به کالا و خدمات تبدیل می نماید.
وظایف مدیر عملیاتی :
سیستم عملیات را شناخته و به طریقی آن را به کار گیرد که حداکثر نتیجه از منابع و امکانات سازمان حاصل شود.
مسؤولیت عملیات تغییر و تبدیل ورودی به خروجی را بر عهده دارد.
وظایف اصلی مدیریت شامل برنامه ریزی برای تعیین اهداف آتی، انجام پیش بینی های لازم، سازماندهی فعالیت ها، کنترل و نظارت به منظور اطمینان یافتن از تحقق هدفها و ایفای نقش استراتژیک را عهده دار می باشد.
و..............
فایل پاورپوینت 58 اسلاید
(تعدادی از اسلاید ها لاتین میباشد)


دانلود رایگان دانلود پاورپوینت تشریح الزامات (ISO/TS16949:2009)

مدیریت کیفیت ISO مهمترین اعضای خانوادة ISO 9000 هشت اصل مدیریت کیفیت
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 180 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 79
دانلود پاورپوینت تشریح الزامات (ISO/TS16949:2009)

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

فصل اول:تغییرات استاندارد با ورژن 2000- مبانی مدیریت کیفیت (8اصل )

فصل دوم:تشریح الزامات ISO\TS16949:2009

فصل اول

مهمترین اعضای خانوادة ISO 9000

ISO 9000:2005

این استاندارد مبانی سیستم مدیریت کیفیت را تشر‌یح می‌کند و اصطلاحات مربوط به سیستم‌های مدیریت کیفیت را بیان می کند.

ISO 9001:2008

این استاندارد، الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت را برای مواردی مشخص می‌نماید که یک سازمان نیازمند به اثبات توانایی خود در ارائه محصولاتی دارد که خواسته‌های مشتری و الزامات قانونی مربوطه را برآورده می‌نماید. هدف این استاندارد ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان است.

ISO 9004:2009

استاندارد راهنمایی‌ها برای در نظرگرفتن (توام) اثربخشی و کارآیی سیستم مدیریت کیفیت است. هدف این استاندارد بهبود عملکرد سازمان و افزایش سطح رضایت مشتریان و سایر ذینفعان می‌باشد.

ISO 19011:2002

راهنمایی‌هایی است برای ممیزی سیستم‌های مدیریت کیفیت و/ یا ممیزی سیستم‌های مدیریت زیست محیطی.

-- مبانی فکری سیستم‌ مدیریت کیفیت --
هشت اصل مدیریت کیفیت در ISO 9001:2008

1- مشتری محوری(Customer Focus)

سازمان‌ها به مشتریان خود وابسته هستند و لذا بایستی نیازهای حال و آینده آنان را درک نمایند، خواسته‌های آنها را برآورده سازند و در جهت فرارفتن از انتظارات مشتری تلاش کنند.

2- راهبری(Leadership)

راهبران وحدت مقصد و جهت‌گیری سازمان را ایجاد می‌کنند. آنها بایستی محیط درون سازمان را به نحوی بوجود آورده و برقرار نگه‌دارند تا افراد بتوانند در دستیابی به اهداف سازمان به طور کامل دخیل شوند.

و..............

فایل پاورپوینت 79 اسلاید


دانلود رایگان دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت دانش

دانش مدیریت دانش ویژگی های دانش روش‌های مدیریت دانش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2794 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 54
دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت دانش

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

مدیریت دانش چیست؟

تلاشی منظم برای توانمند ساختن اطلاعات و دانش برای رشد، جریان یافتن و ایجاد ارزش. این تلاش درباره ایجاد و مدیریت فرآیندهایی است برای اینکه دانش مناسب در زمان مناسب در اختیار افراد مناسب قرار داده شود و به افراد در به اشتراک گذاری و عمل بر اساس اطلاعات برای بهبود عملکرد سازمان کمک کند.
مدیریت دانش طیف وسیعی از فعالیتها است که برای مدیریت، مبادله، خلق یا ارتقای سرمایه‌های فکری در سطح کلان به کار می‌رود. مدیریت دانش طراحی هوشمندانه فرایندها، ابزار، ساختار و غیره با قصد افزایش، نوسازی، اشتراک یا بهبود استفاده از دانش است که در هر کدام از سه عنصر سرمایه فکری یعنی ساختاری، انسانی و اجتماعی نمایان می‌شود.
مدیریت دانش فرایندی است که به سازمانها کمک می‌کند تا اطلاعات و مهارتهای مهم را که بعنوان حافظه سازمانی محسوب می‌شود و به طور معمول به صورت سازماندهی نشده وجود دارند، شناسایی، انتخاب، سازماندهی و منتشر نمایند. این امر مدیریت سازمانها را برای حل مسائل یادگیری، برنامه ریزی راهبردی و تصمیم گیریهای پویا به صورت کارا و موثر قادر می‌سازد.
و در ادامه داریم:
ویژگی های دانش
انواع دانش
چرخه دانش
هدف کلیدی مدیریت دانش
آغاز مدیریت دانش
چگونه مدیریت دانش را اجرا کنیم؟
راهبردهای مدیریت دانش
روش‌های مدیریت دانش
چالش‌های پیش روی مدیریت دانش
منابع
فایل پاورپوینت 54 اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت مدیریت انبار و کاهش ضایعات

مدیریت انبار کاهش ضایعات انبار و انبارداری اهداف و وظایف انبارداری
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 564 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 59
دانلود پاورپوینت مدیریت انبار و کاهش ضایعات

فروشنده فایل

کد کاربری 23133

فصل اول :انبار و انبارداری

فصل دوم :سیستم های ارزیابی و

کنترل موجودی

5s فصل سوم:نظام

مدیریت انبار و انبار داری

فصل اول
انبار و انبارداری

تعریف انبار

انبار به محل یا فضایی گفته می شود که بر اساس یک سیستم طبقه بندی صحیح، مواد اولیه، کالای نیم ساخته، محصول ساخته شده و یا فراورده های مختلف صنعتی و بازرگانی در آن نگهداری می شود.

تعریف انبار داری

انبارداری عبارت است از :

1.دریافت مواد و اقلام و نگهداری صحیح آنها
2.تحویل به موقع اقلام به مصرف کننده با رعایت مقررات
3. اعمال کنترل دقیق از میزان موجودی و مقدار مصرف کالا
4.جلوگیری از انبارش بیش از حد موجودیها
اهداف و وظایف انبارداری

اهدف :

تهیه ، سفارش دهی ، تحویل گیری و نگهداری کالا

وظایف :

1.ب رنامه ریزی و مراقبت ازموجودی هر یک از اقلام
2.همکاری در تأمین و کنترل دریافت کالا
3.تسریع در امر تحویل کالا با رعایت مقررات
و.................
فایل پاورپوینت 59 اسلاید